loading...
دنیای مطلب

a.m بازدید : 31 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

اندیشمندی میگوید : آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای / از این آشفته ام که دیگر نمی توانم تو را باور کنم...

 .

گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی یاد کن از قلب بی تابی که هر دم به یاد توست....

 .

کاش بدونی نبودنت ، یا تا ابد ندیدنت هرگز بهونه نمیشه برای از یاد بردنت

همه واسه دوستاشون گل میفرستن/من موندم واسه گلم چی بفرستم!

.

تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم         یه سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو

.

زندگی یعنی : نا خواسته به دنیا آمدن / مخفیانه گریستن/دیوانه وار عشق ورزیدن/و عاقبت در حسرت آن چه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد/مردن

.

اگر در معرفت یکتا نبودی دلم بیهوده دلتنگت نمیشد........

.

زمان غارتگر غریبی است همه چیز را بی اجازه میبرد جز حس دوست داشتن را.......

.

نامه ای از من اگر سویت نمیرسد نرنج ، من هر چه مینویسم اشک پاکش میکند.

.

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم : تا گل من هست زندگی باید کرد!!

.

از تمام دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت!!

.

هر چند تنهایی را دوست ندارم ، اما دوست دارم در قلبت تنها باشم..

.

خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست ، حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست.

.

شنیده ام شقایق ها هرگز  نمی میرند پس تا مرگ شقایق ها دوستت دارم....

.

میدونی چرا وقتی میخوای بری تو رویا / چشماتو می بندی ؟

.

وقتی میخوای گریه کنی / چشماتو می بندی ؟

.

وقتی میخوای خدا رو صدا کنی / چشماتو می بندی ؟

.

چون قشنگترین لحظات این دنیا قابل دیدن نیستند....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ختم صلوات برای سلامتی امام زمان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 332
  • بازدید کلی : 12,990
  • کدهای اختصاصی