loading...
دنیای مطلب
a.m بازدید : 40 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

یه درد و دل خودمونی با خداگفتم : خدا آخه این همه سختی ؟ چرا ؟

گفت : * ان مع العسر یسرا *

" قطعا به همراه هر سختی آسانی هم هست. " (شرح/6)

 

 

 

گفتم : واقعا ؟

گفت : * فان مع العسر یسرا *

" حتما به همراه هر سختی آسانی هم هست. " (شرح/7)

 

 

 

گفتم : خوب خسته شدم دیگه ...

گفت : * لا تقنطوا من رحمة الله *

" از رحمت من نا امید نشو . " (زمر/53)

 

 

گفتم : انگار منو فراموش کردی ؟

گفت : * فاذ کرونی اذکرکم *

" منو یاد کن تا تو رو یاد کنم

بقیه در ادامه مطلب

 

 

گفتم : تا کی باید صبر کرد؟

گفت : * و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبآ *

" تو چه می دونی ! شاید موعدش نزدیک باشه " (احزاب/63)

 

 

گفتم : تو بزرگی و نزدیکیت برای من کوچک، خیلی دوره! تا اون موقع چکار کنم؟

گفت : *و اتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم الله *

" کارهایی رو که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خودم حکم کنم. (یونس/109)

 

 

ناخواسته گفتم : الهی و ربی من لی غیرک

گفت : * الیس الله بکاف عبده *

" من هم برای تو کافی ام " (زمر/36)

 

 

 

گفتم : تو خدایی و صبور ! من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچیکه ... یک اشاره کنی تمومه!

گفت : *عسی ان تحبوا شیئآ وهو شرّ لکم *

" شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه! " (بقرة/216)

 

 

گفتم : خدایا بعضی ها خیلی طعنه می زنن !!

گفت : * وَ ذَر الَّذینَ اتَّخَذُوا دِینَهُم و لَعِباً و لَهْواً و غَرَّتْهُمُ الحْیاةُ الدُّنْیا .... * .

" رها کن کسانی را که دینشون را به مسخره و بازیچه گرفته ان و زندگی دنیا اون ها را فریب داده " (70/انعام)

 

 

 

گفتم : اما آخه راستش ، وقتی مقایسه می کنم زندگی خودم رو با اونا ، می بینم که اونا توی زندگی شون خیلی موفق ترند و رفاه بیشتری دارند .

گفت : * لا یَغُرّنّک تَقَلُّبُ الَّذِینَ کَفَرُوا فِی الْبِلادِ – مَتاعُ قَلیِل ثُمَّ مَأواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ المِهَاد *

" گشت و گذار کافر ها تو شهرها تو رو فریب نده . اون ها چیزای کم ارزش به دست آورده ان و پس وارد جهنم می شن و چه بد جایگاهی دارن ! . " (196و197/آل عمران)

 

 

 

گفتم : دلم گرفته

گفت : * بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا *

" باید به فضل و رحمت من شاد باشی " (یونس/58)

 

 

گفتم : انا عبدک الذلیل الضعیف ...

گفت : * ان الله باالناس لرئوف الرحیم *

" من نسبت به همه ی مردم مهربونم "

 

گفتم : توکلت علی الله

گفت : * ان الله یحب المتوکلین*

"منم اون هایی رو که توکل می کنند دوست دارم. " (آل عمران /159)

 

 

 

گفتم : چقدر احساس تنهایی می کنم

گفت : * فانی قریب *

" من که نزدیکم " (بقره/186)

 

 

 

گفتم : غیر از تو پناهی ندارم ... کاشکی اینجا بودی ...

گفت : * نحن اقرب الیه من حبل الورید *

" از رگ گردن بهت نزدیکترم. " (ق/16

برچسب ها مطالب خواندنی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ختم صلوات برای سلامتی امام زمان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 155
  • بازدید کلی : 12,813
  • کدهای اختصاصی