loading...
دنیای مطلب
a.m بازدید : 39 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

نمایش احساس 
زنــگ میزنم ریـجکت میکنــی
خــدا را شکـر !!
حداقــل میـدانم کـه انـگشت شســـتت سـالم هست
.
.
دستهایت را زیر تنهاییم استوار کن ،
من از آوارگی بی تو بودن میترسم
.
.
ببین غمگین ببین دلتنگ دیدارم ببین خوابم نمی آید بیدارم چرا که بیش از همه تورا دوست میدارم
.
.
مرا به تو هیچ تملکی جز این نیست که همواره دلم برای مهربانیت تنگ میشود
.
.
انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی...
بند نمی آید...
دوست داشتنت...

عشقبرای مشاهده بقیه پیامک ها به ادامه مطلب بروید

میگویند "دلتنگت" نباشم !
خدای من...
انگار به آب میگویند خیس نباش!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس / چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شکست .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
میشه پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بی هیچ دلیلی "بیادت هستم" تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ، دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
توی آسمون همیشه از یه ارتفاعی به بعد دیگه هیچ ابری وجود نداره ، پس هر وقت آسمون دلت ابری بود با دنیا نجنگ ، فقط اوج بگیر .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هیچ دلی بی بهانه نمیتپد ، نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بهترین ها همیشه میمانند ، شاید جلوی دیدگان نباشند اما در دل ماندگارند .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت / بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی


حلقه ى دستانت که برکمرم میزنى، زیباترین اسارت زندگى من است…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
همه چیز را میتوان حاشا کرد، جزعطر آنکه دوستش دارى…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
بی تو شکوفه میکنم تو فصلی از نیاز و غم …
کنار رد پای تو ویرونیمو حس میکنم…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
چه فرقى داره، شهرما خانه ى ما باشد یا نباشد وقتی تو نه در شهر ما هستی نه در خانه ما

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
ازتمام دنیا، یک صبح سرد، یک چاى داغ، ویک صبح بخیرتو، برایم کافى است…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
من تا همیشه می توانم تو را از میان تمام مردم دنیا تشخیص دهم !
به شرط آنکه چشمانت را نبندی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
جا براى من گنجشک زیاد است ولى، به درختان خیابان تو عادت دارم، عادتم داده خیال تو که یادم باشد، یاد من هم نکنى باز به یادت باشم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی

و من عجیب ؛ به آغوش تو

از آن سوی فاصله ها

خو گرفته ام . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بگویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند ،

در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ببـــیــــــن این اسمش دلــــــه !
اگر قرار بــــــود بفهمه که فاصله یعنی چــــــــی
اگر قرار بــــــود بفهمــــه که نمیشــــه …
میشد مغــــــــز !
دلـــــه ..
نمی فهمــــــه … !
خواستم اطلاع بدم…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ختم صلوات برای سلامتی امام زمان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 294
  • بازدید کلی : 12,952
  • کدهای اختصاصی